2018-ieji nebuvo eiliniai metai Lietuvos transporto sektoriui. Per juos krovininių automobilių rida šalies teritorijoje pirmą kartą viršijo 3 mlrd. kilometrų ribą. Kitaip tariant, vežėjai nuvažiavo tokį atstumą kaip keturis kartus iki Mėnulio ir atgal.
Importo muitais viena kitą dosniai apdalinusios Jungtinės Amerikos Valstijos (JAV) ir Kinija analitikus verčia nerimauti, kaip visa tai paveiks atskirus pasaulio regionus ir jų situaciją. Nors vartojimas Europoje išlieka stabilus, tačiau pasaulinių prekybos partnerių mūšio ratilai anksčiau ar vėliau neabejotinai atsiris ir iki mūsų.
Tačiau logistikos ir transporto sektoriai yra lankstūs ir geba išnaudoti kiekvieną progą, nes Kinijos vežėjai bent trumpuoju laikotarpiu išlošia prekybos kare su JAV. Šiuo metu jie išgyvena tikrą užsakymų bumą, nes išsigandę augančių tarifų Kinijos gamintai migruoja į kitas Azijos šalis – Vietnamą, Taivaną, Kambodžą, Tailandą, kur su vežėjų pagalba išveža savo gamyklas.
„ACE Logistics“ – įsikūrusi kryžkelėje tarp Rytų ir Vakarų, todėl panašiai kaip bumą išgyvenantys Kinijos vežėjai turime galimybę išnaudoti palankią geografinę situaciją. Be to, vienintelis neužšąlantis Baltijos šalių regione Klaipėdos uostas bei gebėjimas išnaudoti multimodalinius (kelių, geležinkelių, oro) krovinių transportavimo būdus prideda Lietuvos vežėjams svarbių konkurencingumo taškų.
Dėl globalizacijos svarbiausiais žaidėjais pasauliniame transporto ir logistikos sektoriuje tampa ne atskiros transporto kompanijos, o valstybės. Todėl konkuruojant dėl krovinių kaip niekada svarbūs tampa tarptautiniai santykiai, mokesčių politika.