Prieš penkerius metus pradėję naudoti elektroninę užsakymų sistemą „E-ACE“, šiandien galime džiaugtis jos naudomis: šiandien sistema nuolatos naudojasi daugiau kaip 60 procentų visų klientų, per ją mus pasiekia 83 proc. visų užsakymų. Sistema padeda dirbti efektyviau – sumažėja laiko ir žmogiškųjų išteklių resursai.
Pasirinkome šią sistemą tikėdami, kad išmanūs informacinių technologijų sprendimai yra pagrindinė galimybė mažinti sąnaudas ir suteikti klientui aukštos kokybės paslaugas. Kartais klientai teiraujasi, kodėl jie patys turi įvykdyti užsakymo operaciją. Tačiau būtent dėl naudojimosi „E-ACE“ sistema mūsų klientai už krovinio transportavimą moka mažiau. Jeigu šį darbą atliktų mūsų darbuotojai, į bendrą sąskaitą būtų įtrauktos jo išlaikymo sąnaudos. Taip pat sistema leidžia stebėti krovinio judėjimą ir automatiškai gauti pristatymo patvirtinimą. Be to, „E-ACE“ sistema leidžia klientui pačiam apskaičiuoti krovinio gabenimo kainą ir jam nereikia laukti, kol tai padarys darbuotojai. Tai patogu, o svarbiausia – taupomas visų laikas.
Mus džiugina neseniai atliktos klientų apklausos rezultatai, rodantys, kad labiausiai vertinate mūsų operatyvumą, tai, jog per „E-ACE“ sistemą patys galite kontroliuoti informacijos gavimą, esate patenkinti sistemos paprastumu ir aiškumu. Nuolat stebime informacinių technologijų pokyčius ir stengiamės tobulėti kartu su jomis.